Spørsmål og svar

 

Hva betaler jeg i frakt?

Cleanliving.no sender fraktfritt på ordre over 700,- under dette påløper frakt på 49,- 

Kan jeg hente selv på deres lager?

Du er hjertlig velkommen til å hente pakken din hos oss. Ønsker du å hente selv, velger du dette frakt alternativet. Vi tar så kontakt med deg og avtaler tidspunkt for henting. Har du tid til overs byr vi gjerne på en grønn prat og te også.

Henteadresse:

Cleanliving.no

Røykenveien 39 A

3427 Gullaug

Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Vi benytter oss av sikker betaling fra Klarna. Gjennom Klarnas anerkjente betalingsløsning kan du som kunde velge mellom å betale med kort og faktura. Du har også mulighet til å utsette din betaling ved å velge betalingsutsettelse. Alle betalinger gjøres til Klarna. For spørsmål vedrørende betaling kontakt oss gjerne kundeservice@cleanliving.no

Når kommer pakken min?

Normalt vil du ha pakken din innen 2-3 virkedager. Har du gjort en bestilling på fredag kveld vil pakken først sendes mandag.

Hvordan blir pakkene levert til meg? 

Alle pakker blir sendt med Bring. Pakken din får du levert i postkassen, om det er plass, eller til nærmeste postkontor. Cleanliving.no tar forbehold om evt forsinkelser hos Bring som leverer varene. 

Kan jeg ombestemme meg?

Ønsker du å avbestille en ordre ? Ta kontakt med oss på epost: kundeservice@cleanliving.no så hjelper vi deg med dette. 

Kan jeg returnere et produkt? 

Ja, det kan du. For å spare miljøet, ligger ikke angrettskjema i pakken du mottar. Det ligger i mailen du mottar når din ordre er blitt sendt. Returporto betales av kjøper, og kjøper må selv pakke inn varene og sørge for at de kommer frem til oss uskadet. Produkter som har brutt emballasje kan ikke returneres.

Sender dere med prøver på produkter?

Ja, vi legger alltid med noen vareprøver til deg, slik at du kan finne nye, rene favoritter. Om det er noe spesielt du ønsker å prøve så kommenter gjerne dette i ordren.

Hva gjør jeg hvis det er en feil, eller mangel på varen jeg har mottatt?

Dersom du har mottatt en vare med feil eller mangler kontakt oss på epost kundeservice@cleanliving.no Legg gjerne med bilde og beskrivelse av produktet.